Wednesday, June 22, 2011


As-salam,

baru lepas baca entry pasal ibu di blog kakak. terasa nak cerita jugak pasal ni..hehehe... sempena Parents day yg dah berlalu ni kan..

mak ayah sentiasa bersama disaat suka dan duka


Aku memang sensitip bila cerita pasal mak ayah ni. tambah2 bila dah nak jadi mak orang ni kan.. bagi aku, mak ayah lah segala2nya dalam hidup aku..sape yang tak sayang mak ayah kan..

Sentiasa menasihati aku dalam membuat keputusan

aku tak dapat bayangkan macam manalah hidup aku nnt kalaw mak ayah dah tak de.. selama ni susah senang aku kongsi bersama mereka. sakit, derita aku mereka yang ambil peduli. tapi nanti.... Arggghh tak dapat aku bayangkan bagaimana untuk mengharunginya. aku selalu berdoa agar Allah ambil nyawa aku dulu sebelum mereka.. tak sanggup rasanya hidup tanpa mereka.

terima kasih mak...ayah!
tak dinafikan dulu aku memang liar, tak dengar kata, melawan..semua yang negetip semua ada pada aku. berkat doa mereka, kini aku kian berubah..penyesalan datang bertimpa timpa kerana aku mengabaikan mereka suatu waktu dulu.

mak..ayah..ampunkan dosa-dosa adik..

Ya Allah..berikanlah aku kesempatan dan kekuatan untuk aku membalas jasa & membuat kebaikan kepada mereka... ameen

No comments: