Thursday, May 27, 2010

apa salah CIK MOON!!!!!

entry kali ini terlalu sedih...luahan dari hati seorang yang bergelar GADIZZ

hurm...nak di mula kan dari mana??

kadang2 aku terfikir, hina sangat ke kalaw aku ada cik moon?? salah ke kalaw aku bawak cik moon?? dah hanya cik moon je yang aku mampu...aku bukan orang yang bergaji banyak...

family aku pun bukan dari golongan yang mewah, yang mapu belikan aku kereta...

semuanya aku perlu usaha sendiri...itu yang diajar oleh mak ayah aku..tidak bergantung dengan orang lain!!

bukan aku tak teringin untuk pakai kereta, tapi masih bnyk commitment yg lain..
kalaw aku ada kereta pun aku lebih selesa untuk naik CIK MOON...
hmm...entah la...dunia2....

I LOVE CIK MOON

GEMOK!!!!!!!
salah ke kalaw aku gemuk? orang gemuk tak de perasaan ke? ingat aku nak sangat ke jadi gemuk?

Orang2 di luar sana, kalaw mahu bercakap tolong fikir perasaan orang lain jugak..
kamu ingat kamu tu cukup sempurna ke untuk diri orang lain? kamu tu cukup hensem ke nak cari perempuan yang cantik?
come on lah... nobody perfect laa!!!

hahaha....aku mahu gelak dan menangis dengan nasib diri ini,,,,,

No comments: